MALLUKAST JA KÕIGEST MUUST KA...

Tere, olen jälle siin tagasi, eh! 

Pole ammu ammu siia midagi kirjutanud aga see on juba tavaline nähtus. Kui nüüd päris aus olla, siis olin täitsa ära unustanud, et mul eksisteerib selline asi nagu BLOGI... 👀😀 

Mulle kirjutas hästi tore inimene minu põhikoolist, kes ütles, et ta on minu blogi lugenud ja hiljuti luges ühte minu vana postitust, kus kirjutasin oma hobuhooldaja eksamist ning sellest mis minu edasised plaanid on. Ta andis teada, et temagi läheb hobuhooldajaks õppima septembrist! Mul oli seda kuuldes ainult heameel, päriselt. 

Ma olen nüüdseks blogi pidanud KUUS AASTAT! Ja ikka läheb see mulle korda, kui keegi mainib, et ta on minu blogi lugenud ja sealt häid ideid saanud või see teda just innustab jne.. See on lihtsalt nii tore, muud ei midagi! Paraku on ikka häbi ka, sest blogisse jõuan igal aastal vähemalt ainult üks kord, kui veel niigi hästi läheb, ups. Tean, et olen ennegi öelnud, et proovin tihedamini siia kirjutada aga paraku siiamaani ei tule see veel välja. Kindlasti ei taha, et Te mulle kaasa tunneksite aga lihtsalt ütlen nii, kuidas asjad on ja punkt. 

Uue blogipostituse saan alles kirjutada, kui asjad on nii ka läinud nagu hetkel mõtlen ja tundub, et asjad liiguvad ka sinnapoole. Aga hetkel on veel tsipa vara. Aga kindlasti anna Teile teada, mis põnevat minu elus hakkab toimuma! 

Ma poleks kunagi arvanud, et kirjutan Mallukast  aga.. kunagi ära ütle iial eks? Käisin paar päeva tagasi raamatukogus.

 Kõndisin raamaturiiulite vahel ringi ja endalegi üllatuseks oli mul varsti käes Malluka raamat. Hetkel on mul üle poole loetud ja raamat ise on uskumatult hea, tõesti. Olen väga positiivselt üllatunud, sest varasemalt ei olnud temast head arvamust. Aga raamatut ei saa ainult kaane järgi hinnata, eks? Olen raamatuga peaaegu lõpusirgel ja minu arvamus temast on väga muutunud. Osad inimesed on öelnud, et ,,appi see Mallukas on see ja see" aga minu meelest on tegu väga laheda inimesega. 


Päikest Teile! 🌞



Comments

Most popular posts