OLEN NÜÜD LÕPETAJA!

Viimati kirjutasin siia 4-5 kuud tagasi. Selleks, et see blogi välja ei sureks lõplikult, siis otsustasin kooli lõpetamisest ning eksamist kirjutada.

Alustame algusest. Erialane hobuhooldaja eksam leidis aset 05.06.2019. Mina olin kolmas, kes pidi eksamile minema. Esimeste seas on minu arust hea minna aga sel päeval minu jaoks vist vahet polnud, olin meeletult närvis. 

Paar päeva varem ei olnud ma närvis, võtsin seda nii, et tuleb mis tuleb ega keegi pead maha ju otsast ei võta kui kukungi läbi.

Läksin talli sisse ja pidin tõmbama pileti. Tõmbasin hobuste taastoomise pileti ehk kõik, mis on seotud hobustega poegmisega, abistamisega (nii mära abistamisega kui ka varsa) . 

Olin suvel hobuste günekoloogia keskuses kaks kuud. Seega puutusin need kaks kuud täpselt selle teemaga kokku, mis mul eksamil oli. Piletit nähes ma rahunesin natukene maha. 

Kuna mul oli eksami alguseni aega, siis kirjutasin asjad üles, mida teadsin ning rääkisin juurde, kui tarvis oli. Kõigepealt pidin hobuse ära puhastama, seejärel hobuse pukki viima, sabasideme peale panema ja rääkima inna tunnustest.

Eksamil sain hobuse kellega olin selgeks saanud juhtimise, traavi- ühesõnaga tema oli minu õpetaja ja minu meelest on see nii äge! Paremat hobust ei oleks soovinudki! :)

Aitäh kõikidele hobustele ja õpetajatele!






06.06.2019 läksin esitama samasse kooli avaldust loomaarsti abi erialale! 

See eriala on midagi nii hingele! Juba põhikooli lõpetades tahtsin kohe minna seda õppima aga selleks oli vaja keskharidust ning leidsin Hobuhooldaja eriala, millega sai siis lõpetades keskhariduse.

21.06.2019 oli Paide Muusika- ja Teatrimajas lõpetamine. Kuna ma eelistan mitte olla tähelepanu keskpunktis, siis lavale minekut  üldse ei oodanud aga õnneks see polnud nii hull midagi. :D
Sain oma tunnistuse ja tänukirja kätte ning panin allkirja.

Ma juba nii väga ootan oma elus uut põnevat peatükki!







Comments

Most popular posts